Postanowienia ogólne.
- Niniejszy regulamin (dalej: Regulamin), określa warunki zakupu towarów oferowanych do sprzedaży w Drogerii Laboo w Siedlcach (dalej: Drogeria lub Sklep).
- Sprzedaż towarów odbywa się w Drogerii w godzinach jej otwarcia wskazanych przy wejściu do Drogerii oraz na stronie internetowej www.labootik.pl
- Każdy klient Drogerii zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu, a także zgodnie z dobrymi obyczajami, zasadami współżycia społecznego, z poszanowaniem dóbr osobistych innych podmiotów oraz w sposób niezakłócający prawidłowego funkcjonowania Drogerii i nieuciążliwy dla innych klientów oraz personelu.
- Sprzedawcą jest Eastern Creative Group spółka z ograniczona odpowiedzialnością spółka komandytowa, ul. Józefa Piłsudskiego nr 20, 08-110 Siedlce, Numer KRS: 0000480585, NIP: 8212639567, REGON: 14692749400000.
Zasady sprzedaży.
- Przedmiotem sprzedaży są towary oferowane w ramach działalności Sprzedawcy. Wszystkie oferowane towary są fabrycznie nowe, nie upłynął okres ich przydatności do użycia lub odpowiednio spożycia, są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu na rynek polski.
- Przy poszczególnych towarach zamieszczone są podstawowe informacje wskazujące na pełną nazwę towaru, jego rodzaj, producenta (markę) oraz cenę oraz ewentualnie informacja, że dany towar sprzedawany jest w zestawie z innymi elementami.
- Towary mogą być objęte gwarancją Sprzedawcy, producenta lub dystrybutora. Udzielenie gwarancji następuje przez złożenie oświadczenia gwarancyjnego, które określa zakres gwarancji, obowiązki gwaranta i uprawnienia klienta. W takim przypadku Sprzedawca wraz z towarem wydaje klientowi dokument gwarancji producenta lub dystrybutora.
- Ceny towarów są podane są w złotych polskich i są cenami brutto, tj. zawierają podatek VAT w wysokości wynikającej z obowiązujących przepisów.
- Towary objęte promocją oznaczone są informacją „Promocja”.
- Zapłata za towary następuje przy kasie Drogerii. Sprzedawca akceptuje następujące formy płatności: gotówką, kartą płatniczą, karta podarunkowa Drogerii Laboo Siedlce.
- Sprzedawca wydaje do każdego zakupionego towaru paragon fiskalny lub fakturę VAT, przy czym w celu uzyskania paragonu fiskalnego z numerem NIP lub faktury VAT klient zobowiązany jest poinformować o tym fakcie przed dokonaniem płatności, z zastrzeżeniem, że w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Sprzedawca jest zobowiązany do wystawienia faktury, jeśli taki wniosek wpłynie w terminie 3 miesięcy, licząc od końca miesiąca, w którym miał miejsce zakup towarów. Po upływie tego terminu Sprzedawca nie ma obowiązku wystawienia faktury.
- Zakup towaru może być zarezerwowany telefonicznie lub przez aplikację Messenger. Warunki sprzedaży i odbioru (wysyłki) towaru zostają ustalone indywidualnie z klientem.
Reklamacje i zwroty.
- Reklamacje mogą być składane na podstawie uprawnień wynikających z rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona stosownie do postanowienia pkt. 7, przy czym uprawnienia z tytułu rękojmi nie przysługują klientom niebędącym konsumentami, w rozumieniu obowiązujących przepisów.
- W przypadku towarów objętych gwarancją, klient jest uprawniony do reklamowania towaru na podstawie uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji, poprzez zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta, w sposób określony w dokumencie gwarancji. W razie wykonywania przez Konsumenta uprawnień z gwarancji, bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi zostaje zawieszony z dniem zawiadomienia Sprzedawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu na ich wykonanie.
- Klient może korzystać z uprawnień wynikających z tytułu rękojmi niezależnie od ewentualnych uprawnień wynikających z gwarancji. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi.
- Klient może zgłosić reklamację z tytułu rękojmi w następujący sposób: osobiście Drogerii, pisemnie pod adres Sprzedawcy lub pocztą elektroniczną pod adres: dnp@olimpex.pl
- Treść reklamacji z tytułu rękojmi, powinna obejmować: imię, nazwisko, adres klienta, nr telefonu do kontaktu, numer rachunku bankowego klienta do ewentualnego zwrotu środków pieniężnych, opisu problemu, wad, usterek nabytego towaru. Klient obowiązany jest dostarczyć reklamowany towar do Drogerii.
- Reklamacja z tytułu z tytułu rękojmi rozpatrywana jest w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.
- Reklamacja z tytułu gwarancji rozpatrywana jest w terminie określonym w warunkach gwarancyjnych.
- Sprzedawca poinformuje Klienta o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji z tytułu rękojmi w formie wskazanej przez Klienta w treści reklamacji, zaś z tytułu gwarancji w sposób określony w warunkach gwarancyjnych.
- Sprzedawca po rozpatrzeniu reklamacji dotyczącej towaru podlegającego zwrotowi na rzecz klienta, Sprzedawca poinformuje klienta o możliwości odbioru towaru w Drogerii.
- Jeżeli reklamowany towar został zakupiony przy użyciu karty podarunkowej lub vouchera, to klient otrzyma kartę podarunkową lub voucher o takiej samej wartości.
- Zwrot towarów zakupionych w Drogerii jest możliwy w ciągu 14 dni od daty zakupu, wyłącznie osobiście w Drogerii Laboo Siedlce.
- Warunkiem akceptacji zwrotu przez Sklep jest pełnowartościowy, w oryginalnym nieotwartym opakowaniu, bez śladów użytkowania towar.
- Sklep dokonuje Klientowi zwrotu środków wyłącznie w postaci Karty Podarunkowej do wykorzystania w Drogerii.
Postanowienia końcowe.
- Regulamin wchodzi w życie w terminie 7 dni, licząc od dnia wywieszenia w Sklepie i opublikowania na stronie internetowej www.laboosiedlce.pl
- Zmiana Regulaminu chodzi w życie w terminie 7 dni, licząc od dnia wywieszenia nowej treści Regulaminu w Sklepie i opublikowania na stronie internetowej www.laboosiedlce.pl. Zmiana Regulaminu nie dotyczy umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w prawidłowym działaniu Drogerii, spowodowane siłą wyższą oraz przerwy w prawidłowym działaniu Drogerii wobec klientów niebędących konsumentami, przerwy lub nieprawidłowości spowodowane czynnościami lub przyczynami leżącymi po stronie podmiotów, za pomocą których Sprzedawca prowadzi działalność, a także nie odpowiada za korzyści utracone przez klientów niebędących konsumentami.
- Postanowienia Regulaminu nie wyłączają, ani nie ograniczają praw konsumentów, wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
- W przypadku sprzeczności Regulaminu z obowiązującymi przepisami prawa, stosuje się obowiązujące przepisy prawa.
- W przypadku, gdy postanowienia Regulaminu okażą się nieważne albo bezskuteczne, okoliczność ta nie narusza ważności i skuteczności pozostałych postanowień Regulaminu.