Przejdź do treści

REGULAMIN SKLEPU STACJONARNEGO – DROGERIA LABOO W SIEDLCACH

    Postanowienia ogólne.

    1. Niniejszy regulamin (dalej: Regulamin), określa warunki zakupu towarów oferowanych do sprzedaży w Drogerii Laboo w Siedlcach (dalej: Drogeria lub Sklep).
    2. Sprzedaż towarów odbywa się w Drogerii w godzinach jej otwarcia wskazanych przy wejściu do Drogerii oraz na stronie internetowej www.labootik.pl
    3. Każdy klient Drogerii zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu, a także zgodnie z dobrymi obyczajami, zasadami współżycia społecznego, z poszanowaniem dóbr osobistych innych podmiotów oraz w sposób niezakłócający prawidłowego funkcjonowania Drogerii i nieuciążliwy dla innych klientów oraz personelu.
    4. Sprzedawcą jest Eastern Creative Group spółka z ograniczona odpowiedzialnością spółka komandytowa, ul. Józefa Piłsudskiego nr 20, 08-110 Siedlce, Numer KRS: 0000480585, NIP: 8212639567, REGON: 14692749400000.

    Zasady sprzedaży.

    • Przedmiotem sprzedaży są towary oferowane w ramach działalności Sprzedawcy. Wszystkie oferowane towary są fabrycznie nowe, nie upłynął okres ich przydatności do użycia lub odpowiednio spożycia, są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu na rynek polski.
    • Przy poszczególnych towarach zamieszczone są podstawowe informacje wskazujące na pełną nazwę towaru, jego rodzaj, producenta (markę) oraz cenę oraz ewentualnie informacja, że dany towar sprzedawany jest w zestawie z innymi elementami.
    • Towary mogą być objęte gwarancją Sprzedawcy, producenta lub dystrybutora. Udzielenie gwarancji następuje przez złożenie oświadczenia gwarancyjnego, które określa zakres gwarancji, obowiązki gwaranta i uprawnienia klienta. W takim przypadku Sprzedawca wraz z towarem wydaje klientowi dokument gwarancji producenta lub dystrybutora.
    • Ceny towarów są podane są w złotych polskich i są cenami brutto, tj. zawierają podatek VAT w wysokości wynikającej z obowiązujących przepisów.
    • Towary objęte promocją oznaczone są informacją „Promocja”.
    • Zapłata za towary następuje przy kasie Drogerii. Sprzedawca akceptuje następujące formy płatności: gotówką, kartą płatniczą, karta podarunkowa Drogerii Laboo Siedlce.
    • Sprzedawca wydaje do każdego zakupionego towaru paragon fiskalny lub fakturę VAT, przy czym w celu uzyskania paragonu fiskalnego z numerem NIP lub faktury VAT klient zobowiązany jest poinformować o tym fakcie przed dokonaniem płatności, z zastrzeżeniem, że w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Sprzedawca jest zobowiązany do wystawienia faktury, jeśli taki wniosek wpłynie w terminie 3 miesięcy, licząc od końca miesiąca, w którym miał miejsce zakup towarów. Po upływie tego terminu Sprzedawca nie ma obowiązku wystawienia faktury.
    • Zakup towaru może być zarezerwowany telefonicznie lub przez aplikację Messenger. Warunki sprzedaży i odbioru (wysyłki) towaru zostają ustalone indywidualnie z klientem. 

    Reklamacje i zwroty.

    1. Reklamacje mogą być składane na podstawie uprawnień wynikających z rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona stosownie do postanowienia pkt. 7, przy czym uprawnienia z tytułu rękojmi nie przysługują klientom niebędącym konsumentami, w rozumieniu obowiązujących przepisów.
    2. W przypadku towarów objętych gwarancją, klient jest uprawniony do reklamowania towaru na podstawie uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji, poprzez zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta, w sposób określony w dokumencie gwarancji. W razie wykonywania przez Konsumenta uprawnień z gwarancji, bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi zostaje zawieszony z dniem zawiadomienia Sprzedawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu na ich wykonanie.
    3. Klient może korzystać z uprawnień wynikających z tytułu rękojmi niezależnie od ewentualnych uprawnień wynikających z gwarancji. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi.
    4. Klient może zgłosić reklamację z tytułu rękojmi w następujący sposób: osobiście Drogerii, pisemnie pod adres Sprzedawcy lub pocztą elektroniczną pod adres: dnp@olimpex.pl
    5. Treść reklamacji z tytułu rękojmi, powinna obejmować: imię, nazwisko, adres klienta, nr telefonu do kontaktu, numer rachunku bankowego klienta do ewentualnego zwrotu środków pieniężnych, opisu problemu, wad, usterek nabytego towaru. Klient obowiązany jest dostarczyć reklamowany towar do Drogerii.
    6. Reklamacja z tytułu z tytułu rękojmi rozpatrywana jest w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.
    7. Reklamacja z tytułu gwarancji rozpatrywana jest w terminie określonym w warunkach gwarancyjnych.
    8. Sprzedawca poinformuje Klienta o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji z tytułu rękojmi w formie wskazanej przez Klienta w treści reklamacji, zaś z tytułu gwarancji w sposób określony w warunkach gwarancyjnych.
    9. Sprzedawca po rozpatrzeniu reklamacji dotyczącej towaru podlegającego zwrotowi na rzecz klienta, Sprzedawca poinformuje klienta o możliwości odbioru towaru w Drogerii.
    10. Jeżeli reklamowany towar został zakupiony przy użyciu karty podarunkowej lub vouchera, to klient otrzyma kartę podarunkową lub voucher o takiej samej wartości.
    11. Zwrot towarów zakupionych w Drogerii jest możliwy w ciągu 14 dni od daty zakupu, wyłącznie osobiście w Drogerii Laboo Siedlce.
    12. Warunkiem akceptacji zwrotu przez Sklep jest pełnowartościowy, w oryginalnym nieotwartym opakowaniu, bez śladów użytkowania towar.
    13. Sklep dokonuje Klientowi zwrotu środków wyłącznie w postaci Karty Podarunkowej do wykorzystania w Drogerii.

    Postanowienia końcowe.

    • Regulamin wchodzi w życie w terminie 7 dni, licząc od dnia wywieszenia w Sklepie i opublikowania na stronie internetowej www.laboosiedlce.pl
    • Zmiana Regulaminu chodzi w życie w terminie 7 dni, licząc od dnia wywieszenia nowej treści Regulaminu w Sklepie i opublikowania na stronie internetowej www.laboosiedlce.pl. Zmiana Regulaminu nie dotyczy umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu.
    • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w prawidłowym działaniu Drogerii, spowodowane siłą wyższą oraz przerwy w prawidłowym działaniu Drogerii wobec klientów niebędących konsumentami, przerwy lub nieprawidłowości spowodowane czynnościami lub przyczynami leżącymi po stronie podmiotów, za pomocą których Sprzedawca prowadzi działalność, a także nie odpowiada za korzyści utracone przez klientów niebędących konsumentami.
    • Postanowienia Regulaminu nie wyłączają, ani nie ograniczają praw konsumentów, wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
    • W przypadku sprzeczności Regulaminu z obowiązującymi przepisami prawa, stosuje się obowiązujące przepisy prawa.
    • W przypadku, gdy postanowienia Regulaminu okażą się nieważne albo bezskuteczne, okoliczność ta nie narusza ważności i skuteczności pozostałych postanowień Regulaminu.

    Newsletter

    Zapisz się do naszego newslettera i bądź zawsze na bieżąco!